onsdag 7. oktober 2009

Oppdatering

I dag har jeg...

- kjørt rundt halve Østfold i minibuss helt forgjeves
(vi skulle egentlig til ei øy og rydde einebærbusker, men like før vi kom fram til sjøen knakk hengeren vi hadde båten på, slik at vi ikke kom oss til sjøen, men måtte snu og reise tilbake til Tomb)
- grilla pølser
- sagd ned to trær og kvista dem (vi fikk alt for lite tid i skogen.. Motorsag er gøy!)
- brukt stilongs for første gang i høst (og det var under druserbuksa mi!)
- spist kake (Mai Eli har bursdag)
- spilt piano
- sitti i den ISKALDE leiligheten vår og hutra
- irritert meg over at brannalarmen har gått TRE GANGER!!
- snakka med mamsen på telefon
- skrivi ferdig husdyrloggen fra uke 37

Og så har jeg funnet ut noe jeg virkelig har lyst til å gjøre! Nemlig bli med på Marine Reah Ministries.
Sjekk ut dette klippet, vær så snill:

Når jeg blir ferdig på Tomb...

1 kommentar:

  1. Skjer m at du skrive "skrivi"?? Kult:) Men du, d såg sjikkeli bra ut! Hadde eg ikkje allereie brukt opp mine to friår kunne eg virkeli blitt m!
    PS: Legg inn d som heite Embed, ikkje URL, inn når du ska skrive nytt innlegg, so trykke du på Rediger Html og tbake igjen på skriv, då ska d ha blitt perfect... (Får d vanlivis ikkje t sjøl...);)

    SvarSlett