søndag 18. oktober 2009

En koselig søndag

I dag spilte jeg piano sammen med Katrine og Ragnhild i mange timer (mellom frokost og middag), og så satt vi på rommet og prata og gjorde matte en stund.

Katrine(til venstre) og Ragnhild(til høyre) kom tilbake fra Aserbajdsjan i går, så det var herlig å være litt sammen med dem. Katrine har fått tak i kart over Aserbajdsjan, det er det du ser over hodet hennes. Jeg har kart over Gloppen over senga mi. Sånn ser min vegg ut:


Anyways, i går var jeg på jentekveld i Fredrikstad med Mary Ann, Ingebjørg, Mari og Malin. Vi var på Peppes, og seinere så vi en kjempebra film kalt Solisten på kino. Det var kjempekoselig, og vi tok med oss en gedigen Harry-Potter-papp-greie som stod rundt en søyle på kinoen (tre sider på ca 120x220 cm). De gir bort sånne standiner når filmene går ut. Denne fantastisk svære greia sov på stua vår i natt, og i dag fikk jeg og Mary Ann låne husfarnøkkelen, låste oss inn på rommet til Knut Roger og monterte den midt på golvet. Knut blei en smule overraska da han kom tilbake. Den var litt blikkfang, kan man si. Tenk å møte en over to meter høy variant av denne når du, som aner fred og ingen fare, låser opp rommet ditt der du kommer tilbake etter helga:




Seinere på dagen bakte Mary Ann gulrotkake i bamseforma mi.

Og Ellen Maud, Beate, Vicktoria og Bjørn kom på besøk. Det var folksomt i leiligheten en stund. Kake er populært =)

Og vi så på gamle bilder på tomb.no. Koselig.

Nå skal jeg sove.
Bloggtype (med bilder og greier) inspirert av Else Karin.

Sleep tight!

2 kommentarer:

  1. Ååe, hørtes kjempekoselig ut jo! Hva har de gjort i Aserbadsjan forresten? Haha, dere er meg noen luringer, så utrolig gøy å gjøre noe sånt:p Miss you<3

    SvarSlett
  2. Ååå, så koselig! :) Likte bamse-kaka! <3

    SvarSlett