lørdag 10. oktober 2009

Cute blog!

Nå har jeg sitti ved laptopen min i snart 2 timer og tukla med bloggen min. Jeg har skifta bakgrunn ca seks ganger og endra skriftfarge osv nesten hver gang - men nå er jeg i alle fall veldig fornøyd med resultatet! Jeg har også vært innom de fleste krokene av innstillinger- og utformingssidene på bloggen, så jeg har fått stilt blogg-klokka mi og endra profilbilde. Egentlig syns jeg det er veldig gøy. Jeg liker å jobbe med PC og layout og sånn.. Det er bare å ta en kikk på notatene jeg skriver fra timene; jeg fikser og styrer og setter ting i tekstboks, endrer tekstfarge, -type og -størrelse, limer inn tegninger fra paint og gjør det pent. Det blir bra, da =)

Syns du jeg høres ut som en datanerd? Hvis det hjelper så har jeg faktisk vært ute og løpt/gått i skogen i over en time i dag også. Det var nydelig, nydelig høstvær med sol og den fantastisk friske, skarpe lufta du bare kan kjenne på klare, kalde høstdager. Jeg fant en sti jeg ikke har gått før, og fulgte den til den blei borte og jeg nesten rota meg bort. Det er litt skumlere å gå i skogen her i Østfold enn hjemme i Gloppen, fordi det er så mye lettere å rote seg bort her. Hvis du går nedoverbakke, betyr ikke det nødvendigvis at du snart kommer til fjorden og kan finne veien hjem slik. Så derfor snudde jeg når stien ble borte og jeg plutselig stod midt inni en tett granskog. Men jeg fant en annen ukjent sti som jeg måtte teste ut, og den førte fram. Det var en absolutt fantastisk nydelig tur. Jeg digger å gå i skogen!

Prøver på nytt å legge inn et klipp fra YouTube, denne gang en lovsang jeg akkurat satt og hørte på. Enjoy!

4 kommentarer:

  1. Cute blogg! :D Eg truur eg endelig klarte å kommentere!! Eg er down på neste joggetur i skogen! Hørtest hærlig ut!
    Klem Marte :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Jeg prøvde å åpne for at alle kunne kommentere, og det ser ut som om det funker :D
    Det er bare å ta neste buss/fly, Marte, jeg er jo på joggetur i skogen nesten hver dag.. *kremt*
    Klem tilbake!

    SvarSlett
  3. Oj, flinking, du har jo klart å legge inn klipp fra youtube! Skjønte ingenting av det Reidun sa jeg:p Du har hvertfall all grunn til å være superfornøyd med resultatet på bloggen, den var fantastisk kul! Hvorfor fant ikke jeg den når jeg lette gjennom alle sammen??

    SvarSlett
  4. Når jeg lette gjennom alle designene for å velge mitt design fant jeg ikke det kule som du har!

    SvarSlett