fredag 25. september 2009

I dag har jeg funnet ut...

1) at jeg liker sauer

og

2) at jeg ikke liker kuer

Så vet vi det også...

.. eller, jeg liker kalver, da. Og jeg ville nok likt mine egne kyr, fordi de skulle være Vestnorsk Fjordfe og sannsynligvis superkule..


Ehh, nettopp..

Jeg hadde ikke noe bilde av sau, men hjort er også et ganske kult dyr på nært hold. (Ja, jeg har tatt bildet selv.)



I morgen skal jeg på konsert med DREAM THEATER!!


Og jeg skal treffe Mari og Anders :D Gjett hvem som GLEDER SEG!

Og så skal jeg HJEM fordi jeg har høstferie :D
Jeg har det virkelig fantastisk nå, jeg!

Håper du også har det fantastisk!

Stor klem! :D

3 kommentarer:

  1. Eg EEEE so eini!!! Saue e diggbare! Og eg EEEE so misunneli!! Har kjempelyst på konsert eg òg!!!

    SvarSlett
  2. Mari og Anders med rød skrift, nå er jeg smigra:) Takk for en super dag, det var knall:D Og den der leiligheten.. Du sa du ikke visste hvor fantastisk overnattinga ble og at jeg ikke skulle bli sur på deg - det er jeg ikke, det var en opplevelse! Kommer nok til å leve lenge på den:p FESTLIG:D

    SvarSlett
  3. Hehe, ja, seff, heile familien vår sat klistra opp i tven og såg heile programme. eg såg d me bindersen, skikkeli skuff, asso! :( jaja, vi har no fremdeles ostehøvelen..

    SvarSlett