mandag 14. september 2009

Swingkurs!

Jeg og Bjørn og Ellen Maud og Katrine var på swingkurs i går :D Det var så utrolig gøy! Litt superskummelt helt i starten med masse nye folk, og litt smårart med at vi dreiv og bytta partnere hvert tiende minutt eller noe sånt, men det blei veldig artig. Og Bjørn var så flink :)
Jeg blei helt forelska, jeg.. (..eller var jeg det fra før av?)

Vi skal tilbake i morgen og neste søndag, og så er kurset ferdig. By then håper jeg at vi er blitt superproffe hele gjengen :) Og så skal vi rocke matsalen etter julemiddagen :D (Julemiddagen er Tomb sitt svar på juleball, og swing etter maten er tradisjon.) Jeg gleder meg!

Om kvelden så jeg den første Shrek-filmen igjen. Jeg hadde glemt hvor koselig den var.. <3

Nå skal jeg skrive ferdig krimnovella mi. Har fått til en del, det gjenstår bare å pønske ut åssen jeg skal drepe ho berta..

Stor klem!

4 kommentarer:

  1. Ka me å ikkje drepe ho? ha en SKIKKELI overraskande slutt, liksom? :)

    SvarSlett
  2. Og eg lika bloggen DIN! :D Du e herli!

    (haha, orde eg må skrive inn for å publisere kommentaren e: paret. D seie jo berre at du og Bjørn e pare over alle par! ;)

    SvarSlett
  3. Jeg drepte ho.. Og jeg tror det var overraskende, for jeg var hennes beste venninne :)

    Mari, vi kan danse swing på Dream Theater-konserten :D

    SvarSlett