mandag 7. mars 2011

Fastelavn, tapte tanker og VM i Oslo

I går var det fastelavnssøndag. Jeg spiste ikke bolle med krem. Jeg føler meg tom og forvirra, og lurer på hvordan dette kommer til å gå. Heldigvis har jeg akkurat avtalt med Ragnhild(som har ansvaret for middagen i morgen) at ho/vi skal lage rømmegraut. Da kommer jeg forhåpentligvis på rett kjøl igjen.

Det er så lenge siden jeg har blogga, at jeg ikke har noe å skrive. Jeg kan jo ikke ta igjen alt det tapte heller! Siden sist har jeg vært i på helgetur i Dublin, Impuls i Stavanger, hatt besøk av Hilde Marita og vært hjemme på ferie. Mye har vært tenkt, sagt og gjort - sikkert mange gode tanker og ord som dere har gått glipp av =P Men jeg kan fortelle om denne helga mi:

På lørdag var jeg i Oslo - og der var det ski-VM. Det er virkelig sant at VM har vært en folkefest! Jeg dro egentlig til byen for å møte ei venninne, og som bonus fikk vi med oss innspurten av 3-mila på storskjerm på Løvebakken. Det var stemning og jubel som bare det! Hele Spikersuppa var full av mennesker og boder - det var folk og flagg, vikinghjelmer og vinterklær over alt.

Vi nordmenn er nok litt stive og kalde til tider, men den siste uka har vi vist at vi også kan ta av. Det er kanskje ikke så mange andre land som bryr seg, men vi har i alle fall hatt det morro!

1 kommentar:

  1. Wow, har du faktisk vært med på folkefesten? Kult;)

    SvarSlett