torsdag 24. mars 2011

Bursdag i Superland!




På fredag for nesten en uke siden hadde jeg bursdag, og det ble en fantastisk dag. Det føltes som en eneste lang feiring - fra jeg ble vekket om morgenen med sang og frokost på senga(skiver med brunost og FERSK blåbærpai!), til jeg la meg trøtt og glad om kvelden. På skolen fikk jeg bursdagssang i nesten alle timer + under lunsjen, noe som var bare morro noen ganger og ganske flaut ellers.

Den "ordentlige" feiringa starta klokka 18.00 utenfor Superland i Sarpsborg. En drøm gikk i oppfyllelse: Å feire bursdagen min på badeland! Vi var 8 jenter i slutten av tenårene/begynnelsen av tjueårene som inntok badeland med lek og hoi-ing de neste 3 timene. Først bada vi en stund og koste oss i de store vannskliene, og så var det duka for festmåltid. Katrine ble utropt til toastmaster, og plutselig hadde hver og en av gjestene et innslag å komme med: Tale, dikt, sang, dans eller noe annet. For en herlig gjeng!!


Kvelden ble avslutta hjemme i leiligheten med film og kake. En rolig, koselig avslutning på en fantastisk dag!

Tusen takk, alle sammen!! :D

1 kommentar: