tirsdag 25. august 2009

Hei du!

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min! Det setter jeg pris på. Jeg ber nå om unnskyldning for at jeg har vært så fantastisk dårlig til å oppdatere bloggen min i sommer, og lover at vi går bedre tider i møte. Jeg har så mye å fortelle! Det må bare vente litt, til jeg får PC-en min (skole-PC som har sovet på skolen i sommer) og kan legge ut litt bilder og styr og vesen. Det har nemlig vært en helt fantastisk sommer propp full av gode minner!
Jeg kan jo bare skrive en veldig kort og kjedelig oversikt over omtrent hva jeg har gjort, så kan jeg prøve å komme med mer utfyllende blogginnlegg (med bilder og greier!) etter hvert..
Dette har skjedd:
*10 dager i England (London, York, The Moors, Goathland, Withby). Har lagt ut 15 bilder fra turen på Fjesboka.
*ca 2 uker hjemme med jobbing, treffe litt venner, fjellturer og Bjørn på besøk
*Mission Adventures: 4 dager på Grimerud og 10 dager i Hviterussland (JEG SAVNER HVITERUSSLAND!!)
*litt over 1 døgn i Oslo sammen med Bjørn
*ca 2 uker hjemme med jobbing, treffe noen gamle venner igjen og Ellen Maud og Katrine på besøk ei helg
*pakking og flytting tilbake til Tomb, kjørte buss nedover (!) sammen med David

Og nå har jeg vært her på Tomb litt over en uke og liker livet som tombsing. Bor i leilighet på internatet sammen med Katrine, Ragnhild og Sara hvor vi har eget bad og kjøkken, to dobbeltrom og stor stue. Skolen er den samme gamle med med litt annerledes klasse, noen andre, interessante fag og med noen nye, artige lærere. Internatmaten smaker likt som før, men jeg klager ikke (høylytt). Har allerede sett en hel hau med filmer, i god Tomb-ånd :D

Take care!

1 kommentar:

  1. Hei du også! Velkommen tilbake til bloggerverdenen! Tenkt å kikke innom bloggen min snart eller? Mye action der:p

    SvarSlett