lørdag 29. august 2009

Ting som gjør meg glad nå

Inspirert av Else vil jeg nå skrive en liste for å minne meg selv på at egentlig har jeg det ganske fint.

- Sola og vinden og regnet
- Pianoet på bønnerommet
- Den 4 timer lange prateturen jeg hadde med Ellen Maud i natt
- Det å ha eget kjøkken
- Sjokolademuffins
- Missing Link
- You Never Let Go av Matt Redman
- Rommet til meg og Katrine med skap, skrivepult, Mac, keyboard, vinduskarm overfylt av bøker og filmer, senger, bilder og T-skjorter og bursdagskort og handleposer og legofigurer på veggene
- Hjemmelagd solbærsyltetøy på brødskiva mi
- At vi har fått gitarist i lovsangs-bandet
- Huset til Ellen Maud
- Økonomitimene (både dem med Bjørnar og dem med Hjalmar Kjell)
- Reine, pent sammenlagte klær
- Det at Marte, Mari og sikkert flere leser dette her
- Areopagos-talen
- At Bjørn er glad i meg
- Ligretto og Tress-og-stige

6 kommentarer:

  1. Har faktisk flere kommentarer, og legger de inn i punktform:p
    - Hyggelig å lese!
    - Missing link er kul
    - Savner piano:( Du er heldig du!
    - Høres ut som dere har et fint rom, gleder meg til å komme på besøk en gang i framtida:) Og jeg gleder meg til du kommer på besøk hit, det må du gjøre snart:)
    - Areopagos-talen.. Er det Paulus? Hvor da, og hvorfor gjør den deg glad?
    - Hva er Tress-og-stige?
    - Savner deg:(

    SvarSlett
  2. Har en kommentar til: jeg tror klokka på bloggen din er feil.. Du la ikke inn dette innlegget 05.33:p

    SvarSlett
  3. Du må forandre jaffal ein ting her: "Det at Marte, Mari og sikkert flere leser dette her." til "Det at Marte, Mari, ELSE og sikkert flere leser dette her." :)

    SvarSlett
  4. Du må forandre jaffal ein ting her: "Det at Marte, Mari og sikkert flere leser dette her." til "Det at Marte, Mari, Else, REIDUN og sikkert flere leser dette her." :)

    SvarSlett
  5. Haha, dere er så kule!! :D

    Mari:
    -Takk!
    -Enig.
    -Har du ikke piano!! :O Åssen skal du overleve?
    -Jeg gleder meg også til besøk, både ditt og mitt :P
    -Ja, det er Paulus. Apg 17, 16-34. Har ikke helt funnet ut hvorfor den gjør meg glad ennå, men den har noe..
    -Vi skal spille Tress og Stige snart! Det er utrolig kult, litt 500-aktig, men helt annerledes.
    -Savner deg også!! :(


    Kan man stille blogg-klokka si?

    SvarSlett
  6. Vi må spille tress og stige neste gang vi møtes:) Nei, jeg overlever nesten ikke:( Får vondt inni meg hver gang jeg hører pianomusikk eller ser et piano...
    Hvis du trykker på alternativer for innlegg nede til venstre før du publiserer kan du skrive inn det faktiske klokkeslettet...

    SvarSlett