fredag 5. juni 2009

Dette fikk jeg gjort i dag

Voldsomt hvor mye uinteressant som kommer ut på denne bloggen min når jeg er borte fra skolen og faktisk har tid til å skrive.

Nå er skoledagen nesten over, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med min egen innsats. Denne dagen har jeg virkelig fått utnytta så langt, og ingenting tilsier at jeg skal sløse bort resten heller. Men jeg tror ikke det blir så mye mer skolearbeid.
Dette fikk jeg gjort i løpet av skoledagen:

Lese naturfag sammen med fluene og lære mye nyttig og spennende om arter, populasjoner, økosystemer og det som verre er.


Ta oppvasken. (Jeg vaska ikke tallerkenene, de hører til på kjøkkenet, men jeg la dem oppi vasken sammen med det andre så det skulle se stort og skummelt ut.)

Svare på (nesten)alle de 100 repetisjonsspørsmålene i teknikk. Arkene dere ser er fullskrivde A4-sider med Times New Roman størrelse 12. Svara jeg har skrevet utgjør sikkert omtrent halvparten, andre halvparten er spørsmålene. De blå strekene dere ser her og der hvis dere ser godt etter er spørsmål jeg ikke klarte =(
Et eksempel: Hvordan angir man hastighetskoden på et dekk?



Filosofere litt over at dette året har gått veldig fort, og det blir litt trist (for ikke å snakke om slitsomt!) å pakke, rydde og vaske ut av rommet.

Og sist, men ikke minst, hatt besøk av skjønne, bedårende Ragnhild en liten stund etter at ho var ferdig med praksis og før ho reiste sin vei. (Foto: Stjålet fra Facebook. Men de andre er mine, tatt i dag!)
Nå skal jeg avslutte med et nytt dypt og meningsfullt sitat, ikke fra Ibsen denne gangen, men fra Humming People:
God bless, no stress!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar