mandag 15. mars 2010

En vanlig søndag

Etter frokost koste jeg meg med noen leksjoner bra undervisning med Torstein Tveit her.

Deretter var jeg ute og gikk en times tid - det var herlig! Verden er vakker, og det er godt å bevege seg. Samtidig gir det meg rom for å prate litt med Sjefen og få litt luft i tankene.



















Etter middag var jeg ute og holdt min venn med selskap mens ho møkka for hesten sin. Jeg koste med hesten. Det var veldig hyggelig.

Om kvelden var jeg hos Bjørn, han lagde pizza og vi så denne herlige filmen:














 bildet



Jeg har altså ikke gjort noe ekstraordinært godt for verden i dag, men jeg koser meg med livets små gleder og er fornøyd med det.
Noen som har lest novella Royal Jelly av Roald Dahl?

1 kommentar:

  1. JEG HAR! Selvfølgelig:) Har du? Hva syns du?:)

    Hørtes ut som en fin vanlig søndag det! Jeg har en vanlig lørdag - det vil si mutters alene i leiligheten mens Mette er hjemme og Taija og Miia ute og farter.. Merker jeg savner folkehøgskolen på dager som dette, der var man aldri ensom.. Men jeg koser meg som best jeg kan, har planer om å dra ræva mi ut av den gode sofaen, ut i drittregnet (sånn smått, ekkelt regn som ikke er noe gøy) og ned på butikken så jeg kan få kjøpt ingredienser til å lage havrekake med sjokoladeglasur seinere i dag:) Og så har jeg sjonglert litt, nå er rekorden min 17 opphivinger! Heeelt imponert:p

    SvarSlett