onsdag 6. januar 2010

Ting jeg gleder meg over i dag

  • Bloggene til vennene mine
  • Rektor 
  • Eplepai som står i ovnen og snart er ferdig
  • En lang, utrolig morsom skoledag med bare kjedelige fag
  • Mac-en til Katrine
  • Jesus
  • Grethe Kontordame
  • Skøytene til Knut
  • Mobiltelefoner
  • Grytekluter
  • Min varme, økologsike, fair-trade kjole-ting
  • Flinke lærere
  • Ikke fullt så flinke lærere
  • Spenninga med å snart overraske Bjørn med nybakt eplepai, bursdagspresang og Amelie-film :D
  • Tjukkelabber
  • Paideiger som samarbeider (ikke som den jeg lagde i dag)
  • Husmor
  • Folka som gjør hverdagen min til et eventyr

1 kommentar:

  1. Ååå så kosleg! :D
    Eg gledar meg over at du ENDELEG har oppdatert bloggen din (sjølv om eg ikkje var så altfor tidleg ute med å oppdage det..) :)
    Stor klem frå Marte :)

    SvarSlett