mandag 25. januar 2010

Ny link

Heisann!
Jeg har det bra, men det skjer en del småting som tar mye tid. Derfor: Lite blogging. Det er pent på Tomb med snø og sånn, men jeg må faktisk innrømme at jeg gleder meg til litt skikkelig surt regnvær. Jeg er vestlending - jeg tåler ikke for mye pen vinter uten litt ordentlig vått, ekkelt vær imellom.

Anyways, jeg har lagt ut en ny link i "Sider å sjekke ut"-gadgeten min, en liste Oikos har laget over steder man kan få tak i økologiske tekstiler. Siden finner du her.

God natt, og fare well, my dear friends and beloved fellow human beings!

God bless, no stress!

PS: Husk på godhetsdagen på torsdag!(Sjekk på Facebook hvis du ikke skjønner hva jeg mener.)
PPS: "If you are referring to the incident with the dragon, I was barely involved."

2 kommentarer:

  1. Jeg forsto ikke PPS-en:( Men jeg HAR hørt det før! Ringenes Herre eller noe? For det er ikke Harry Potter...

    SvarSlett
  2. Du må berre ta deg ein tur til mo =) her har vi nok av slaps, sludd, is, regn, vind. Eg tar deg med "storm" om du kjem ;)

    no er det heldigvis ikkje lenge igjen til vinterferie, du har "fortsatt" vinterfereie i veke 8(?)? det har vertfall vi og det hadde vore knall om det hadde vore samtidigt :)

    SvarSlett