søndag 4. mars 2012

To uker igjen

Om nøyaktig to uker sitter jeg på et fly som befinner seg et sted mellom Nepal og Norge.
Om litt under to uker må jeg pakke alle tingene mine, og prøve å få plass til alt av gaver og souvenirer. Så må jeg si ha det til alle menneskene jeg har blitt glad i her i Kathmandu. Og forlate denne spennende, fargerike, irriterende, støvete, innestengte, og fantastiske byen.
Om litt over to uker setter jeg beina på norsk jord igjen etter et lite utenlandsopphold. Da får jeg møte venner igjen, og snakke norsk, spise norsk mat, vaske mine egne klær, gå tur i skogen alene, og igjen irritere meg over norsk egoisme og materialisme. Og etter hvert skal jeg hjem og treffe familien og venner hjemme, og feire påske på norsk vis.

Men de neste to ukene skal jeg være her i Kathmandu, Nepal, og lære bort mer om hvem Jesus er, lære mer nepali, ha flere koselige, strømløse kvelder sammen med teamet mitt, og ta imot hver dag som en ny gave. Jeg skal ikke reise helt ennå.

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg veldig til du kommer hjem igjen, men kos deg masse de siste to ukene. :)

    SvarSlett
  2. Utnytt den siste tida til det fulle!!:) Gleder meg til å se deg igjen:)

    SvarSlett