lørdag 29. mai 2010

Soul Children Festival

I helga(21. til 13. mai) var jeg på Soul Children Festival sammen med fantastiske Sandane Soul Children! Det var en helt utrolig opplevelse. Sjekk ut dette klippet fra kveldsnytt på lørdag!

Så tok jeg jo noen bilder selv også...

Min kjære lille søster på plassen utenfor barnehagen vi overnatta i

Mitt kjære lille søskenbarn på den samme plassen

Friluftskonsert på operataket...

... som vennene mine kom for å se på!

Slitne barn på Peppes

"Soul Children Party" - stor konsert i Oslo konserthus søndag kveld

Hele den fantastiske gjengen samla i bussen like før de reiste fra meg...
Snufs!

2 kommentarer:

  1. Jeej, Sandane ble nevnt på tv;)

    SvarSlett
  2. annbjørg var søøt ^^
    Og eg såg jo heilit normal ut jaa :) Eg huska ikkje at du tok bilde når vi var på peppes, men det såg iallefall eili då ;)
    Det såg egentlig veldig kult ut med kvite toppa :)

    SvarSlett