fredag 21. oktober 2011

Reisefeber?

Torsdag 27. oktober kl. 16.10 letter et "Quatar Airways"-fly fra Gardermoen. Destinasjon: Katmandu.

Der skal jeg sitte. Med sommerfugler i magen, og tre gode venner rundt meg. Vi skal til Nepal og bo der sammen i 4,5 mnd. Jeg gleder meg.

Det vi vet utover dette er:
  • Mentoren vår er ei norsk ung dame som er sendt ut av Normisjon. Ho jobber som fysioterapeut ved et dagsenter for funksjonshemma barn.
  • Ameli og Anna Reidun skal jobbe ved det samme senteret.
  • Ellen Sofie og jeg skal jobbe med risikoutsatte kvinner, uvisst hvordan.
  • De første ukene skal vi lære språk(Nepali) og reise rundt og besøke forskjellige organisasjoner osv.
  • I starten skal vi bo på et gjestehus, seinere skal vi bo i vår egen leilighet.
  • Der skal vi ha hushjelp =D
Jeg gleder meg.
Undres hva Gud har lagt ferdig for oss der borte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar