onsdag 25. mai 2011

Hva skal jeg gjøre til høsten?

Jo, jeg skal gå på Gå Ut Senteret i Hurdal, på linja Global Disippel. Fra ca oktober til ca februar skal jeg sannsynligvis være i Kambodsja, og sannsynligvis jobbe med dette her:



Jeg kan også jobbe på et studiesenter og lære bort engelsk, eller jobbe på et kristent internat for ungdom som kommer til hovedstaden for å studere. Mentoren på stedet er tysk og utsendt av Normisjon.
Kilde: http://www.gus.no/studietilbud/global-disippel/fordypning/ledelse-og-evangelisering 

Er jeg spent? Ja.
Gleder jeg meg? JA.

2 kommentarer:

  1. Jofrid, du er sprø. Men på ein veldig modig og kul måte. Lykke til! Det hørest kjempespanande ut!
    - Trine.

    SvarSlett
  2. Så flott, Jofrid! Høres utrolig spennende ut, kjenner jeg nesten blir litt misunnelig, men veldig glad på dine vegne:D

    SvarSlett