mandag 6. desember 2010

Sjuk i advent

I går var det andre søndag i advent, og jeg glemte å tenne det andre lyset i "staken" min. Det har vært litt unntakstilstand i leiligheten i det siste, fordi vi har vært sjuke hele gjengen. Nå er Ragnhild sjuk hjemme i Vestfold, Katrine er frisk, og jeg er sjuk i her. Adventskos :P På lørdag var det Åpen Julegård på Tomb - årets store happening - og jeg sov meg gjennom hele greia. Sånn kan det gå :)

Men vi har gjort noe morro - i løpet av de siste par ukene har vi sett alle de 6 Harry Potter-filmene som har kommet ut på DVD. Veldig gøy! Så nå er vi kjempeklare til å dra og se den siste på kino - bare vi blir friske igjen før filmen slutter å gå :P

Ellers vil jeg ønske alle en hyggelig uke! Sett av litt tid til adventskos med levende lys og noe varmt i koppen, uansett hva dere stresser med for tida.

2 kommentarer:

  1. Jeg føler med deg også! Ikke gøy å være sjuk!
    Men Harry Potter "maraton" hørtes jo kjempedigg ut. Og gled deg til den siste filmen, den var kjempebra:D

    SvarSlett
  2. Ajajaj, nå ble jeg kjempe glad. Fikk et sånn "får-ikke-sove-rush-sjekke-blogger-til-kjente-sak" og kom på Jofrid har blogg, men den har jeg jo ikke sett noe til på århundrer (måneder kanskje..:) så den fins sikkert ikke lengre. Men litt googling det og tada: jofridblog.com (eller noe sånt) Pointet, kjempe stas å lese litt Jofrid Thoughts ein sein kveld. :D -You made my day!

    SvarSlett